A 2013. évben alapított Vitaricum védjegy egy kimagasló minőséget garantáló - hazai termelői bázisra épülő - márka, mely a tudatos fogyasztói kör igényeit szolgálja ki. A Vitaricum elkötelezett híve annak, hogy a családok asztalára nívós magyar termékek kerüljenek.
Valamilyen módon mindannyian kapcsolatban állunk a mezőgazdasággal, ezért kulcsfontosságú, hogy hogyan gondolkozunk az ágazatról és milyen módon élünk a páratlan elhelyezkedésből fakadó előnyökkel. A magyar szakértelem, a magyar termőföld kincse, az értékes vízkészlet és a földrajzi elhelyezkedés egységében rejlő lehetőséget kell kiaknáznunk itt Európa „szívében”. Hazánk kereskedelmi szempontból a kelet-nyugati tengely kapuja, a kontinens „fókusza”.
A mai világban különösen felértékelődik a hitelesség, mely a Vitaricum csapatát is fémjelzi. A szervezet írásban rögzítette azon alapelveket, értékeket, melyeket minden munkatársa és üzleti partnere magáénak vall.
A Vitaricum csapata a szigorú minőségi előírások meghatározásánál a vevő igényeit állította középpontba: a Vitaricum célja a minőség állandó kontrollja és továbbfejlesztése.
A Vitaricum vezetése a piac valamennyi korrekt résztvevőjével együttműködésre törekszik, ezért az őstermelők és kistermelők mellett, családi gazdaságok, üzletláncok, szuper- és hipermarketek vezetésével köt megállapodásokat, lép szövetségre a vásárlói igények széleskörű kielégítése érdekében.