BEJELENTKEZÉS
Minden új dolog egy ötlet eredménye...
Lépten-nyomon mindenfelé ezt halljuk, tapasztaljuk: nincs pénz és csökken a fogyasztás?!?
Ez az igen egyszerűnek hitt kérdés, vagy inkább tény indította útjára a Vitaricum-ot, mint egy nevet, egy márkát, egy gondolkodást, egy érzést.
Ahogyan Arisztotelész is lefektette I.e. 350 tájékán az "okság fogalmát", a Vitaricum létrehozásában is mély okok húzódnak meg. Születése elkerülhetetlen volt, és örülünk, hogy mi teremthettük meg.
Mit is jelent ez pontosan:
Magyarország adottságai meghatározzák, hogyan törhet ki a napjainkban annyira hangzatosnak tetsző "mókuskerékből"?!?
A számtalan lehetőség közül ötöt emelnék ki:
Mindegyik egyenként is hatalmas előny a mai nemzetközi "porondon", mégis ha egyként nézzük, egy hatalmas lehetőség!
Párját ritkítóan értékesek földjeink, a történelem során bizonyossá vált, hogy egy kivételesen tehetséges, szorgalmas nép a Magyar, van édesvizünk a gazdálkodáshoz, az éghajlatunk tökéletesen megfelel a növénytermesztéshez, és nem utolsó sorban Európa "szívében" helyezkedik el országunk.
Mégsem használtuk ki eléggé ezeket az előnyeinket. Hazánkban több ember van kapcsolatban valamilyen módon a mezőgazdasággal, mint gondolnánk!
Viszont ahhoz, hogy a változás megtörténjen, és másképp éljünk, másként kell gondolkodnunk és tennünk!
Minden feltétel adva van egy virágzó mezőgazdaság újrateremtéséhez, ami mindahányunk életében egy pozitív minőségi változást eredményez.
Ehhez mire is van szükség a lehetőségeken felül?
Hiszen képesek vagyunk Mi, hétköznapi emberek egy fogyasztásnövekedést generálni csak azzal, hogy hozunk egy döntést. Ha látjuk, hogy ma Magyarországon közvetlenül a mezőgazdaságban hány százezer vagy millió ember dolgozik, tudatosul bennünk, hogy hatással vagyunk a termelők megélhetésén keresztül a saját megélhetésünkre, ahol a mezőgazdaság és a benne dolgozók a fogyasztók.
Ezért gondoltuk úgy, hogy eljött az idő egy olyan élelmiszer márka létrejöttének, ami missziójának tekinti, hogy a MAGYAR termelők és fogyasztók azt kapják, amit méltán megérdemelnek.
Az élet egyik örök igazsága, hogy hiába akarunk más holnapot, ha ma ugyanazt gondoljuk és tesszük, mint tegnap.
Tehát a jövőnket ma alakítjuk!
Amennyiben egyetért a fent leírtakkal, és úgy dönt, hogy magáénak érzi ezt a kezdeményezést, együtt alakíthatunk egy szebb és egészségesebb jövőt.
Lépten-nyomon mindenfelé ezt halljuk, tapasztaljuk: nincs pénz és csökken a fogyasztás?!?
Ez az igen egyszerűnek hitt kérdés, vagy inkább tény indította útjára a Vitaricum-ot, mint egy nevet, egy márkát, egy gondolkodást, egy érzést.
Ahogyan Arisztotelész is lefektette I.e. 350 tájékán az "okság fogalmát", a Vitaricum létrehozásában is mély okok húzódnak meg. Születése elkerülhetetlen volt, és örülünk, hogy mi teremthettük meg.
Mit is jelent ez pontosan:
Magyarország adottságai meghatározzák, hogyan törhet ki a napjainkban annyira hangzatosnak tetsző "mókuskerékből"?!?
A számtalan lehetőség közül ötöt emelnék ki:
- MAGYAR termőföld
- MAGYAR ember
- édes víz
- éghajlat
- földrajzi elhelyezkedésünk Európában.
Mindegyik egyenként is hatalmas előny a mai nemzetközi "porondon", mégis ha egyként nézzük, egy hatalmas lehetőség!
Párját ritkítóan értékesek földjeink, a történelem során bizonyossá vált, hogy egy kivételesen tehetséges, szorgalmas nép a Magyar, van édesvizünk a gazdálkodáshoz, az éghajlatunk tökéletesen megfelel a növénytermesztéshez, és nem utolsó sorban Európa "szívében" helyezkedik el országunk.
Mégsem használtuk ki eléggé ezeket az előnyeinket. Hazánkban több ember van kapcsolatban valamilyen módon a mezőgazdasággal, mint gondolnánk!
Viszont ahhoz, hogy a változás megtörténjen, és másképp éljünk, másként kell gondolkodnunk és tennünk!
Minden feltétel adva van egy virágzó mezőgazdaság újrateremtéséhez, ami mindahányunk életében egy pozitív minőségi változást eredményez.
Ehhez mire is van szükség a lehetőségeken felül?
- Minden szempontból feddhetetlen termelői bázis,
- egy korrekt és megbízható kereskedelmi rendszer és nem utolsó sorban egy, a
- változást akaró, tudatos fogyasztói kör.
- A fentiek egyben megvalósulása hozza a kívánt eredményt.
Hiszen képesek vagyunk Mi, hétköznapi emberek egy fogyasztásnövekedést generálni csak azzal, hogy hozunk egy döntést. Ha látjuk, hogy ma Magyarországon közvetlenül a mezőgazdaságban hány százezer vagy millió ember dolgozik, tudatosul bennünk, hogy hatással vagyunk a termelők megélhetésén keresztül a saját megélhetésünkre, ahol a mezőgazdaság és a benne dolgozók a fogyasztók.
Ezért gondoltuk úgy, hogy eljött az idő egy olyan élelmiszer márka létrejöttének, ami missziójának tekinti, hogy a MAGYAR termelők és fogyasztók azt kapják, amit méltán megérdemelnek.
- Egy ágazat erősödésén keresztül erősíteni a belső fogyasztást más iparágakban is.
- Olyan terméket kínálni, ami garantáltan az, amit ígértünk róla.
- Garantálni a biztonságos élelmiszerfogyasztást.
Az élet egyik örök igazsága, hogy hiába akarunk más holnapot, ha ma ugyanazt gondoljuk és tesszük, mint tegnap.
Tehát a jövőnket ma alakítjuk!
Amennyiben egyetért a fent leírtakkal, és úgy dönt, hogy magáénak érzi ezt a kezdeményezést, együtt alakíthatunk egy szebb és egészségesebb jövőt.
Vitaricum csapat