Társadalmi szerepvállalás / Vitaricum – CSR filozófia – Társadalmi felelősségvállalás

VITARICUM – CSR FILOZÓFIA – TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS


A Vitaricum felelősségvállalásának alapja a közös értékteremtés.

A Vitaricum csapata fontosnak tartja - a zöldség-gyümölcs ágazaton túl - a manufakturális kistermelők felkarolását, támogatását, az általuk előállított értékek integrációját. A cég több mint 200 őstermelő, kistermelő, családi vállalkozás számára biztosít megélhetést, támogatja a már meglévő- és teremt új munkahelyeket.

 

Mind a Vitaricum, mind az együttműködő partnerei – CBA magyar üzletlánc – a megvásárolt termékekkel hátrányos helyzetű, nehéz sorban élő embereken segít. A vásárlásokból befolyó összeg egy része ún. támogatói alapba kerül, így a fogyasztók - a Vitaricum termékek megvételével - közvetlenül maguk is hozzájárulnak rászoruló embertársaink élethelyzetének javulásához.

 

A Vitaricum kifejezés a magyar vonatkozású terméken túl az életerőre is utal, ezért a cég vezetése az egészséges életmód és a sport támogatásának eltökélt híve. A cég számtalan országos- és nemzetközi sportrendezvény fő támogatójaként jelent meg az elmúlt évben. A Vitaricum nagykövetei közreműködésével, Európa- és világbajnokok, méltán elismert olimpikonok segítségével szeretné felhívni az idősek és gyermekek figyelmét a sport szerepére, rávilágítani a mozgás jelentőségére, ösztönözni az életmódváltásra, mely egyben a sikeres élet alapja.

 

A Vitaricum termék egy környezettudatos termelés eredménye, hiszen a termelési technológia szerves része a növények természetes védelme. A Vitaricum csapata fontosnak tartja a teremtett környezet védelmét, a szervezet „A Földet nem szüleinktől örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön.” szemléletet vallja.

 


2017 Vitaricum Kft. - Minden jog fenntartva